اتوماسیون جنوب

مشتری گرامی از خرید شما متشکریم ، هدف ما رضایت شماست ، خرید از ما به نفع شماست


رطوبت سنج سان وارد :
روش تنظیم رطوبت سنج دیجیتال سام وان (samwon) و سان وارد (sunward)
::تنظیم عادی
۱- برای تنظیم عادی رطوبت سنج دیجیتال با فشار آنی کلید  (set)  نمایشگر شروع به چشمک زدن میکند که با فشردن کلیدهای  (up) و (down) رطوبت مورد نظر قابل تنظیم است.
۲- با فشردن لحظه ای کلید (set) از تنظیمات خارج خواهید شد.
::تنظیم پیشرفته
۱- کلید (set) را ۵ ثانیه فشار دهید تا واژه ی (DIF) نمایش داده شود، (DIF) از ۱ تا ۲۵ با کلیدهای (up) و (down) قابل تنظیم است که این عدد نشان دهنده ی دامنه روشن شدن دستگاه میباشد، بطور مثال  اگر رطوبت اصلی رطوبت سنج  روی ۵۵ درصد تنظیم شده باشد و (DIF)  پنج تعیین شده باشد، رله دستگاه با رسیدن رطوبت به ۵۵ قطع شده و زمانیکه رطوبت به ۵۰ رسید رله  وصل خواهد شد به عبارتی مقدار (DIF) اختلاف بین قطع و وصل رله بر حسب درصد میباشد
۲- با فشار لحظه ای مجدد کلید (set) واژه ی (Dlt) نشان داده خواهد شد (dlt) زمان استارت رله  بعد از رسیدن به رطوبت مینیمم را بر حسب ثانیه نشان داده و از ۰ تا ۳۰۰ ثانیه قابل تنظیم است.
۳- با فشار لحظه ای مجدد کلید (set) واژه ی (typ) نمایش داده میشود که برای تعیین حالت استارت رطوبت ساز و استارت فن  رطوبت سنج استفاده میشود و با فشردن کلیدهای (up) و (down) حرف (H) در حالت استارت رطوبت ساز (افزایش رطوبت)  و (C) حالت استارت فن (کاهش رطوبت محیط) قابل تنظیم است به عبارتی برای نصب در ماشین جوجه کشی حالت (H) و برای نصب در مکانهایی که رطوبت نباید از حد مجاز بالاتر برود (مراکز دارای تجهیزات الکترونیک) حالت (C) باید انتخاب شود.
۴- با فشار لحظه ای مجدد کلید (set) واژه ی (rst) نمایش داده میشود که برای کالیبره کردن رطوبت سنج دیجیتال با یک رطوبت سنج مرجع استفاده میشود ، در حالت عادی عدد (۰) که نشان دهنده کالیبره بودن دستگاه است نمایش داده میشود و با کلیدهای (up) و (down) قابل تنظیم است و میتوان اختلاف احتمالی رطوبت نشان داده شده توسط رطوبت سنج با یک رطوبت سنج مرجع را از بین برد.
۵- با فشار ۵ ثانیه ای کلید (set) از حالت تنظیمات خارج خواهید شد.
*** تغییر طول سیم سنسور رطوبت سنج در نمایش میزان رطوبت و عملکرد تاثیر دارد و باید در صورت لزوم با یک رطوبت سنج مرجع کالیبره شود.
*** تنظیمات رطوبت سنج سان وارد (sanward) دقیقآ مشابه تنظیمات رطوبت سنج سام وان (samwom) میباشد اما کیفیت و قیمت این مارک (سانوارد) پایین تر از نوع (سام وان) کره ای میباشد. هنگام خرید به مارک دستگاه و کشور سازنده  حتمآ  دقت کنید .
*** در رطوبت سنج سام وان (samwon) در پشت دستگاه ورودی های ۱(مشکی) و ۲(سفید) و ۳(قرمز) سنسور، ورودی های  ۴ و ۵ و ۶ رله ی ۱۰ آمپری و ورودیهای ۱۱ و ۱۲ محل اتصال فاز و نول میباشد .
*** سنسور رطوبت سنج نباید در معرض مستقیم آب قرار بگیرد.
منبع: واحد تحقیقات و آموزش  اتوماسیون جنوب

معامله ای مطمئن با اعضای ویژه و دارای نشان! اطلاعات بیشتر

اطلاعات تماس اتوماسیون جنوب

آدرس : فروشگاه: ایران-فارس-شیراز-میدان اطلسی - بلوار هجرت - نبش کوچه 4 - جنب اداره پست 714- کدپستي 7145646651

موبایل : 09177903119

تلفن : 071-32280477, 071-32281954

فکس : 071-32284623

وب سایت : www.sanatsystem.com


جستجو درمحصولات

کلید اتوماتیک زیمنس

۲۰۱۶۰۶۱۹_۱۸۰۲۰۲_resized6666.jpg

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

موبایل : 09177903119

تلفن : 071-32280477, 071-32281954

فکس : 071-32284623

تلفکس : -

وب سایت : www.sanatsystem.com